Landfolk, en dansk platform for feriehuse, har indgået samarbejde med danske Agillic på deres rejse ud i verden.
Landfolk, grundlagt i 2021, tilbyder over 2.500 nøje udvalgte feriehuse i Danmark, Tyskland, Norge og Sverige, men ambitionerne går længere end det.
Skal man sikre sig en plads på det europæiske marked for feriehuse, skal det visuelle udtryk og personificeringen af det visuelle udtryk være så godt, at brugerne vælger Landfolk fremfor konkurrenterne på markedet.
Til det formål har man nu indgået samarbejde med Agillic, der har specialiseret sig inden marketingteknologi.
“Vi har ledt efter en løsning, der både opfylder vores aktuelle behov og understøtter vores langsigtede vækststrategi. Agillic har leveret på under en måned, og vi ser frem til at udnytte vores nye kapaciteter for at forbedre kundeoplevelsen,” siger Asger Køppen, COO hos Landfolk.
Også Agillics CEO, Emre Gürsoy, ser frem til det nye samarbejde.
“Vi er glade for at hjælpe Landfolk med at blive Nordeuropas førende fællesskab og platform for feriehus-ejere og gæster. Vores ekspertise inden for rejse- og gæstfrihedssektoren vil bidrage til at skabe en kontinuerlig overlegen kundeoplevelse og stimulere interesse for fremtidige reservationer.”