I starten af september slår to markante profiler i branchen nu dørene op til et nyt marketingkonsulenthus, der vil sikre, at direktionen får reel værdi for sine penge. Det sker med en solid investering i ryggen.
Med en stærk investering i ryggen og et klart mål om at gøre tingene anderledes, lancerer Azide sig som et nyt marketingkonsulenthus, der vil sætte en ny standard i B2B-marketing.
Bag Azide står Jonas Mortensen, tidligere marketingdirektør i Deloitte, og Jes Manniche, som har erfaring fra bureauerne Obsidian og Plutonic. De to grundlæggere har fået Joakim Steenfos, CEO i Radiant, med som investor.
“Jes og Jonas har dyb B2B forretningsforståelse og tager ansvar for resultaterne. Derfor udgør de en sjælden kombination, som jeg ved, markedet efterspørger. Den efterspørgsel skal Azide nu imødekomme, og derfor har jeg investeret i virksomheden,” siger Joakim Steenfos.
Azide adskiller sig fra både traditionelle bureauer og konsulenthuse ved at kombinere forretning, strategi og eksekvering på en måde, der ofte mangler hos andre.
“Det er på tide med et marketingkonsulenthus, som tager ansvar for, at marketinginitiativer også skaber reel værdi i overensstemmelse med forretningsstrategien,” siger Jes Manniche.
Han fortæller videre, at ambitionen om at sikre, at kunderne får reel værdi for deres penge, vil Azide tage ansvar for hele processen bag marketinginitiativerne.
“Vi vil gøre op med, at man får udviklet marketingstrategi hos konsulenthusene, hvorefter man shopper rundt i marketingbureauerne for at få igangsat markedsføringen. Med Azide kombinerer vi begge dele og samarbejder med både bureauer og konsulenthuse. Det gør os i stand til at levere og stå på mål for vores kunders overordnede vækst.”