Den norske fitnesskæde 3T trækker på Agillics branchekendskab for at forbedre medlemsoplevelsen, øge fastholdelsen og maksimere kundernes livstidsværdi.
T, Midt-Norges største fitnesskæde, tilbyder træning for både motionister og professionelle atleter.
Udover individuel træning, gruppetimer og personlig træning, tilbyder 3T også events, børnepasning under træning, virksomhedsprogrammer, fysiologiske tests og en klinik med fysioterapi, kiropraktik og naprapati.
For at forbedre medlemsoplevelsen ønsker 3T at imødekomme deres medlemmers individuelle behov ved at levere relevante tjenester og motivation på det rette tidspunkt. De vil anvende Agillics personaliseringsevner og dybe branchekendskab til at øge engagementet.
For Agillic er nordmændenes interesse en blåstempling af det, der er hele platformens formål.
3T anerkendte både vores platforms evne til effektivt at håndtere personalisering i stor skala og, måske vigtigere, hvordan vores dybe erfaring og ekspertise inden for fitnessindustrien kan fungere som en vækstmotor for deres forretning. 3T understreger vores markedsfit og styrker yderligere vores tilstedeværelse i Norge og industrien. Vi ser frem til samarbejdet med 3T,” siger Emre Gürsoy, CEO hos Agillic.
Ifølge Joakim Kålås, Chief Digital Officer hos 3T, søgte fitnesskæden en løsning til at udnytte alle deres tjenester, tilpasse og kommunikere den mest relevante motivation, rådgivning eller tilbud til det enkelte medlem på det rette tidspunkt – og gøre dette i stor skala.
“Ved at trække på Agillics dybe brancheerfaring inden for personalisering af medlemsoplevelsen, kan vi øge engagementet, forhindre frafald og udvide medlemsbasen. Det vil også forbedre andre indtægtsstrømme som vores merchandising og supplerende produkter.”