Det digitale markedsføringsbureau Vaekst Digital har budt velkommen til Julie Momsen Fredslund som ny partner. Hun kommer med mere end 10 års erfaring fra branchen og skal styrke bureauets strategiske rådgivning.
Vaekst Digital, der specialiserer sig i digital markedsføring, har en klar ambition om at investere massivt i nye medarbejdere. Målet er at hæve bureauets samlede kompetenceprofil, og som led i planerne har man netop indlemmet Julie Momsen Fredslund i virksomhedens partnerkreds.
Julie Momsen Fredslund får titel af Client Director, og hun kommer med mere end 10 års erfaring fra blandt andet Accenture – det tidligere Hjaltelin Stahl – hvor hun var Head of CRM og senest fra Ogilvy Danmark, hvor hun som Head of Clients, CRM & Loyalty sad med i ledergruppen.
For Julie Momsen Fredslund var der flere elementer, der fik hende til at takke ja til jobbet.
“Gennem hele min professionelle karriere har jeg drømt om at blive del af en startup-virksomhed og på den måde sætte mit præg på en organisation, der er i opstartsfasen. I den kontekst glæder jeg mig rigtig meget over, at jeg nu får mulighed for at forme fremtiden for Vaekst Digital,” siger hun.

