Den Aalborg-baserede ejendomsmægler, Estaldo, har siden deres start i 2020 vakt opmærksomhed på det danske boligmarked, og farten blev kun sat op. Nu kan også fremvisningerne klares uden sælgers hjælp.
Med sin digitale platform er aalborgensiske Estaldo blevet et stadigt større spiller på det danske boligmarked. Siden man ved et besøg i Løvens Hule fik en investering på 2.750.000 kroner for 10% af virksomheden, er det gået stærkt for folkene bag platformen.
”Vi vil være hele Danmarks ejendomsmægler, og vi ønsker derfor at imødekomme de sælgere, der ikke selv har tid eller lyst til at åbne døren og fremvise deres bolig,” lyder det fra direktør Jakob Neua Nørgaard.
Klar til flere byer
Konceptet er klart. Et fast lavt salær og en klar digital strategi og platform er det, man som sælger ved Estaldo bliver mødt med. Hidtil har det eneste, man som sælger har skulle gøre selv været at fremvise sin bolig, men også det kan man nu slippe for ved at tilkøbe den digitale fremvisning.
Den nye service udrulles først i hjembyen Aalborg, men planen er, at inden udgangen af 2023 kan Estaldos service tilbydes i landets 5 største byer. Estaldos direktør, Jakob, meddeler også, at de indenfor et år har et mål om at dække landets 30 største byer.
”Vi tror selv rigtig meget på den her måde at udvide vores koncept på, og vi er spændte på danskernes modtagelse. Vi har allerede indtaget 1% af det samlede danske marked, og vi forventer, at det tal kommer til at vokse endnu mere nu. Drømmen er stadig verdensherredømmet, men vi starter lige med at indtage Danmark,” siger Jakob Neua Nørgaard.

