Med Christian Herbert som kommerciel direktør har Ahlsell Danmark fået en tung brancheprofil ombord til at drive virksomhedens ambitiøse vækstrejse videre og sikre succes i et konkurrencepræget marked.
Som kommerciel direktør i Ahlsell Danmark får Christian Herbert fra 1. december det overordnede ansvar for virksomhedens salg, butikker, marketing og digitale forretningsudvikling. Han træder samtidig ind som en del af den øverste ledelse.
Han kommer med tung kommerciel, strategisk og ledelsesmæssig erfaring fra branchen. Senest har han været co-CEO med det overordnede kommercielle ansvar hos grossisten Lemvigh-Müller, og før det var han CCO hos byggemarkedskæden Optimera.
Herudover har han bl.a. været Vice President Sales & Marketing i emballagevirksomheden Brdr. Hartmann samt Marketing & Sales Development direktør i Carlsberg Breweries.
“Der er bygget et stærkt fundament, så vi i dag tilbyder det bredeste sortiment til industrien og byggeriet. Samtidig viser Ahlsell Danmark vejen frem i branchen på et område som bæredygtighed og ikke mindst bæredygtighedsdata, hvor vi tilbyder en digital løsning, som løser en stigende udfordring for vores kunder. Vi har store ambitioner for vækst og udvikling, og sammen med mit team ser jeg frem til at tage sortimentet, salgsarbejdet og den samlede kunderejse til næste niveau,” siger han.