Non-profit organisationen Danske Hospitalsklovne har indgået samarbejde med Agillic, der leverer marketingteknologi til store og små virksomheder.
Siden 2003 er der blevet klovnet rundt på de danske hospitalsgange, når organisationen, Danske Hospitalsklovne, har lagt vejen forbi hospitaler rundt omkring i landet.
Organisationens mission er at indlagte, hovedsageligt børn med alvorlige sygdomme, gennem humor, fantasi og fortryllelse kan få lidt sjov og glæde ind i livet. Et sådant arbejde kræver mange donationer fra virksomheder og private, og til det formål har man nu indgået et samarbejde med danske Agillic, der har specialiseret sig inden marketingteknologi.
“Agillic er den perfekte partner i vores mission om at hjælpe flere mennesker i deres kamp mod sygdomme. Derudover er vi begejstrede for hurtigt at kunne etablere et omfattende udvalg af kundeture, hvilket løfter vores operationelle effektivitet,” siger Malene Berland Grauslund, fundraising manager hos Danske Hospitalsklovne.
Også hos Agillic mener man, at det nye samarbejde passer godt til virksomheden, der gennem årene har fået et stærkt kendskab til NGO’er og fundraisingbranchen.
“Det er en ære for os, at de har valgt vores teknologi til at støtte den gode sag. Vi forstår disse organisationers udfordringer med konstant at skaffe penge og indsamle løbende støtte, ofte med begrænsede ressourcer. Vi er glade for at give en platform, der facilitere levering af den mest relevante kommunikation på den mest effektive måde, som de kan. Vi ser frem til at samarbejde med Danske HospitalsKlovne om at gøre netop det,” siger Emre Gürsoy, CEO i Agillic.
Skal din virksomhed på MarketConnect?
Vil du have din virksomheds kontaktoplysninger på MarketConnects artikler, så potentielle kunder hurtigt kan få fat i jer?
Ønsker du kontaktoplysninger på en artikel om din virksomhed?
Ønsker du at annoncere?
Ønsker du at blive ConnectPartner?
Det koster kun 1.500 kr. ekskl. moms.
Så kontakt redaktør Klaus Thodsen
via e-mail klaus@marketconnect.dk

