Børnetøjsmærket NAME IT har gang et stort fremstød, og over de kommende år vil modebrandet derfor åbne en lang række nye butikker i hele Europa – også flere i Danmark.
“Vi kan se, at vores kunder er glade for vores tøj, og vi er meget glade for, at vi har formået at ramme den efterspørgsel, der er hos mange danske og europæiske familier. Særligt i de senere år kan vi se, hvordan vi har formået at ramme rigtigt. Derfor vil vi også gerne åbne endnu flere nye butikker, og vi har store ambitioner på vegne af hele NAME IT,” siger Michael Vinther, direktør i NAME IT, der en del af BESTSELLER-koncernen.
Mere konkret vil NAME IT åbne 35 butikker i 2022 og de resterende 50 butikker til næste år. Døden har i dag 46 butikker i Danmark, og mere end 120 i Europa. Men åbningen af de mange butikker over det kommende års tid, vil tøjkæden komme op på at drive mere end 200 butikker over hele Europa.
“For os er det ikke antallet, der er mest væsentligt. Det mest væsentlige, og det vigtigste for os, er at åbne nogle gode butikker, som vores kunder er glade for at besøge, og hvor de kan få det tøj, der er allerbedst til deres børn. Den ambition er altid vores afsæt, når vi åbner nye butikker,” siger Michael Vinther.

