Den 1. marts tiltræder Mads Hein som ny CEO for Nuudays erhvervsbrand Relatel, der leverer mobiltelefoni, kommunikationsløsninger og internet til Danmarks små og mellemstore virksomheder.
Den 1. marts overtager Mads Hein rollen som CEO for Relatel og afløser Anders Kjær-Jensen, som har ledet virksomheden de sidste 2½ år. Mads Hein, tidligere CEO for Hiper under Nuuday-koncernen, har haft stor succes med at udnytte danskernes præference for fiberforbindelser og har næsten tredoblet den årlige omsætning.
Relatels fremtidige ambitioner er at fastholde og accelerere væksten, blandt andet gennem øget digitalisering på tværs af forretningen og etablering af en position som førstevalg for små og mellemstore virksomheder i Danmark.
Mads Hein skal som ny CEO videreføre den nuværende strategi, der fokuserer på at levere enkle, transparente og skalerbare mobil- og kommunikationsløsninger. Samtidig skal han også fortsætte udviklingen af forretningen ved at videreudvikle de digitale løsninger på kundernes daglige udfordringer samt styrke det digitale salg.
”Jeg er stolt af de resultater, vi har skabt i Hiper gennem de seneste 5½ år. Nu er det blevet tid til et nyt kapitel. Jeg har fulgt Relatels flotte resultater fra sidelinjen gennem vores samarbejde i Nuuday og glæder mig nu til at blive del af organisationen, møde teamet og bringe mine erfaringer i spil. Jeg er meget glad for tilliden, og jeg ser frem til de nye spændende udfordringer”, siger han
Jens Grønlund, ansvarlig for Nuudays digitale brands, herunder Relatel, Hiper, eesy og Telmore, mener, at Mads Hein er det oplagte valg til at lede denne udvikling.
”Gennem de seneste år er Relatel lykkedes med at vinde markedsandele ved at gøre tingene anderledes end konkurrenterne. Relatels strategi er baseret på en dyb indsigt i kernemålgruppens behov, og det er nu tid til at bygge videre på det gode fundament. Vi har set de flotte resultater, Mads har opnået med Hiper – og derfor er han også den helt rette profil til at føre Relatel ind i næste fase,” siger han.

