En ny mand sætter sig i direktørsædet hos Relatel. Målsætningen er klar; at udvikle Relatels position som det naturlige førstevalg af mobiltelefoni og omstillingssoftware til Danmarks mange SMV’er.
”Jeg skal ikke ind og lave en transformation af forretningen, men bidrage til at booste den succes, Casper Bøyesen og hans team har skabt. Der kan jeg med min erfaring automatisere og digitalisere forretningen yderligere og medvirke til at sikre stærke kundeoplevelser og høje vækstrater fra et allerede solidt udgangspunkt. Det skal bl.a. ske gennem mere digitalt salg af Relatels omstillingssoftware til eksisterende kunder,” siger Anders Kjær-Jensen om sit nye job hos Relatel.
Han har siden lanceringen af Eesy for to år siden med succes stået i spidsen for Nuudays digitale lavprismobilselskab, og er ifølge EVP i Nuuday, Jens Grønlund, der er ansvarlig for Nuudays digitale brands, herunder Relatel og Eesy, det helt rigtige valg til stillingen.
”Tidligere direktør, Casper Bøyesen, har sammen med sine medarbejdere skabt en stærk Relatel-organisation, som det sidste år har formået at tage næsten en tredjedel af den samlede vækst i SMV-markedet for mobiltelefoni.”
Styrke kunderelationerne
Ambitionen om at sætte sig på en endnu større del af B2B-markedet er klar, og som ny direktør bliver det Anders Kjær-Jensens opgave at føre planerne ud i livet. Efter to år i spidsen for Eesy, hvor majoriteten af alle salg gennemføres fuldt ud digitalt, og hvor der gennem de seneste år har været god vækst, forventes det, at han bringer disse kompetencer i spil i sit nye job også.
Målet er at blive SMVernes foretrukne udbyder af mobiltelefoni, mobilt bredbånd og omstillingssoftware.
“Ambitionen er nu at tage en endnu større andel af B2B-markedet, så Relatel bliver det helt naturlige førstevalg af mobiltelefoni og omstillingssoftware til SMV’er, der både styrker relationen og dialogen med deres kunder,” siger Jens Grønlund.

