Jan Johanssons ankomst markerer begyndelsen på en ny periode for virksomhedens vækststrategi, hvor fokus vil være på at styrke eksisterende produkter og etablere nye forretningsområder gennem innovative tilgange og stærkt kundefokus.
Med over 25 års erfaring inden for salg og marketing bringer Jan Johansson en skat af viden og ledelseskompetencer til Simpson Strong-Tie. Gennem sin karriere har han beskæftiget sig med en bred vifte af brancher – herunder telekommunikation, produktion samt logistik. Fælles for dem alle er, at han altid har stræbt efter at arbejde med produkter, der gør en forskel – og den passion tager han med ind i Simpson Strong-Tie.
“Jeg ser frem til at bringe mine erfaringer ind i et frugtbart samarbejde med Simpson Strong-Ties nuværende medarbejderteam. Rejsen handler ikke kun om mig. Der ligger en rig historie både i personalet og inden for virksomhedens vægge. Jeg tror, at det er i denne synergi mellem min faglighed og virksomhedens arv, at vi kan opnå de mest betydningsfulde resultater,” siger Jan Johansson.
Med ansvaret for hele det nordiske salg af Simpson Strong-Ti’s produkter, herunder brands som GBO Fastening i Sverige og S&P Reinforcement Nordic, står den nye direktør over for en stor opgave. Direktøren har allerede en klar strategi for, hvordan målene skal omsættes til virkelighed – en strategi, hvor kundernes rolle vil være afgørende.
Med en solid baggrund i kundeengagement og forretningsudvikling understreger Johansson vigtigheden af grundig forberedelse: ‘Lav lektierne først.’ Han mener, at inddragelsen af kunderne er essentiel i beslutningsprocessen ‒ ikke kun som en formel del, men som et fundamentalt element i udviklingen af nye løsninger.
“Hvert marked er unikt, ligesom hver kunde er en unik case. Nogle kunder deler lignende behov på tværs af grænser, mens andre går i forskellige retninger. Ved at finde ud af hvad kunderne ønsker og prioriterer, kan vi nemmere imødekomme behov – og på den måde bliver det en fælles vækstrejse med kunden,” siger Jan Johansson.
Skal din virksomhed på MarketConnect?
Vil du have din virksomheds kontaktoplysninger på MarketConnects artikler, så potentielle kunder hurtigt kan få fat i jer?
Ønsker du kontaktoplysninger på en artikel om din virksomhed?
Ønsker du at annoncere?
Ønsker du at blive ConnectPartner?
Det koster kun 1.500 kr. ekskl. moms.
Så kontakt redaktør Klaus Thodsen
via e-mail klaus@marketconnect.dk