I takt med skærpet marketingindsats i Danmark vokser BWH Hotel Group og udvider sine aktiviteter i Danmark.
Det bliver Bettina Wähling, der sætter sig i stolen som den nye marketing manager for det danske marked i BWH Hotel Group, og hun får det overordnede marketingansvar for det danske marked. Her skal der bl.a. være fokus på samarbejdet med Small Danish Hotels, få styrket loyalitetsprogrammet samt få øget kendskabet til Best Western Hotels & Resorts i Danmark.
Og hun ser frem til de nye arbejdsopgaver, og de mange muligheder der ligger og venter for BWH Hotel Group.
”Der sker i øjeblikket rigtig mange spændende ting, som skal få Best Western Hotels & Resorts til at positionere sig endnu bedre på det danske marked. Der er f.eks. netop blevet lanceret en ny og flot hjemmeside, man har lanceret det nye brand Aiden, og man har indgået et samarbejde med Small Danish Hotels, som giver rigtig mange, nye muligheder.
Også Sara Hallsund, marketing director for hele Skandinavien ser frem til det kommende samarbejde.
“Vi er meget glade for, at Bettina er startet hos os. Hun har solid erfaring fra hotelbranchen, hvor hun senest har været hos Zleep Hotels / Deutsche Hospitality i stillinger som hhv. Head of Marketing og International Marketing Manager,” siger hun.
Skal din virksomhed på MarketConnect?
Vil du have din virksomheds kontaktoplysninger på MarketConnects artikler, så potentielle kunder hurtigt kan få fat i jer?
Ønsker du kontaktoplysninger på en artikel om din virksomhed?
Ønsker du at annoncere?
Ønsker du at blive ConnectPartner?
Det koster kun 1.500 kr. ekskl. moms.
Så kontakt redaktør Klaus Thodsen
via e-mail klaus@marketconnect.dk