Patent- og varemærkebureauet Budde Schou har ansat Simone Fisker Laursen som ny varemærkerådgiver. Hun kommer med en lang brancheerfaring og får til opgave at styrke håndhævelsen af varemærkerettigheder.
Hos landets ældste patent- og varemærkebureau, Budde Schou, oplever man i stigende grad, at danske virksomheder får krænket deres varemærkeret. For at stå endnu stærkere i rådgivning af kunder indenfor dette felt har de netop ansat Simone Fisker Laursen som ny varemærkerådgiver.
“Jeg har længe gået med tanker om at specialisere mig yderligere indenfor IP-området, og i den proces var jeg på udkig efter nye sparringspartnere, som kunne løfte mit faglige niveau. Det har jeg fundet hos min nye arbejdsgiver, så beslutningen om skiftet kom ret let til mig,” siger Simone Fisker Laursen.
Hos Budde Schou har man en strategisk målsætning om at stå endnu stærkere, indenfor rådgivning af kunder om beskyttelsen af deres varemærker. Et område som ifølge Bjarke Pii Korremann, der er varemærkechef hos Budde Schou, kræver en meget stor specialviden.
“Vi skal skabe endnu mere opmærksomhed på området, og vi tager et stort skridt i den rigtige retning med ansættelsen af Simone Fisker Laursen. Reglerne og praksis på varemærkeområdet er omfattende, og hvis vi skal stå stærkt som kundernes foretrukne partner, skal vi have de bedste i landet på vores hold,” siger Bjarke Pii Korremann.