Som ny direktør i Carglass Danmark vil Mads Søgaard styrke medarbejdernes kompetencer, som skal smitte af på kundeoplevelsen.
Det bliver det første direktørjob i Mads Søgaard karriere, når han fremover sætter sig bag rattet hos Carglass, der udskifter og reparerer bilruder.
Men den nye direktør er ikke ligefrem uerfaren med de opgaver, der venter ham i det nye job. Han har allerede i en årrække været en del af Belron koncernen, der ejer Carglass, hvilket har givet ham et indgående kendskab til virksomheden.
“Jeg vil sikre, at Carglass fortsætter med at være det foretrukne valg for vores kunder ved at levere innovative løsninger og enestående service. For at det kan lade sig gøre, skal vi også fokusere internt på medarbejderne,” siger han.
Han er fast besluttet på at fortsætte den udvikling i Carglass Danmark, der i dag har 32 værksteder i Danmark, men ser også fordele i at skabe mere struktur. Og selvom der ligger et stort fokus på menneskerne, er der også finansielle mål, der skal opnås.
Dog er Mads Søgaard overbevist om, at Carglass opnår finansielle resultater ved at bevare relevansen hos kunder og medarbejdere, og derfor er det ikke de konkrete tal og mål, der får lov at fylde.
“Hvis man værner om relationerne både internt og eksternt, bevæger det finansielle sig i samme retning. Med endnu bedre strukturering og prioritering på den lange bane bl.a. med en femårig handleplan er jeg sikker på, at hjulene kommer til at køre gnidningsfrit rundt. Jeg glæder mig til at løfte kommende opgaver sammen med mine dygtige kollegaer,” siger han.