Den 1. januar 2023 tiltræder Søren Faebo Larsen stillingen som branding- og barkedschef hos Malmos Landskaber. Hermed tilføjes endnu en vigtig brik til realisering af Malmos’ vækstplan.
Malmos har de seneste år været på en vækstrejse, og nu skruer man yderligere et hak op for ambitionerne ved at ansætte Søren Faebo Larsen som branding- og markedschef.
Ansættelsen sender ifølge CEO, Kim Thinggaard, er ikke i tvivl om, at den nye mands erfaring bliver et stort plus for Malmos.
“Søren Faebo Larsen vil – sammen med det i forvejen stærke Malmos hold – styrke Malmos Landskabers positionering på markedet gennem et revitaliseret produktprogram. Programmet tager afsæt i vores kunders behov for naturbaserede løsninger, tidlig involvering, bæredygtighed og et reelt partnerskab til den rigtige pris. Sørens erfaring samt skarpe kunde- og produktforståelse vil bidrage til at bringe Malmos Landskaber tidligere ind i det enkelte projekts værdikæde – til gavn for vores kunder, Malmos og landskabsbranchen generelt,” siger Kim Thinggaard.
“Jeg glæder mig til at få Søren med på Malmos holdet og med på vores rejse. Sørens ordentlighed og forståelse for mennesker – kombineret med hans kommercielle indsigt – passer i Malmos’ DNA – jeg er helt tryg,” fortsætter han.
Søren Faebo Larsen kommer med en af branchens stærkeste profiler indenfor branding, markeds- og produktudvikling. Søren har i mere end 25 år været tilknyttet Altan.dk som leder, direktør og bestyrelsesmedlem i deres transformation, og i en årrække som Markedsdirektør i Enemærke & Petersen a/s – hvor Søren sikrede deres vækst og geografiske spredning. Endelig har han arbejdet med klimaprojekter som ledelseskonsulent hos Smith Innovation.
“Jeg ser frem til at blive en del af Malmos holdet og være med til at udvikle virksomheden. Ikke mindst til at være en del af at indfri et spændende markedspotentiale med et globalt og samfundsmæssigt behov for klima- og energiløsninger. Det føles faktisk lidt som, da vi startede altan-forretningen op for 15-20 år siden. Dengang vidste folk ikke meget om altaner og troede ikke, at det kunne lade sig gøre at bryde branchens tilgang til at være leverandøren sidst i værdikæden. Men det lykkedes – og det samme kan ske i landskabsbranchen,” siger Søren Faebo Larsen, kommende branding- og markedschef i Malmos Landskaber.
Skal din virksomhed på MarketConnect?
Vil du have din virksomheds kontaktoplysninger på MarketConnects artikler, så potentielle kunder hurtigt kan få fat i jer?
Ønsker du kontaktoplysninger på en artikel om din virksomhed?
Ønsker du at annoncere?
Ønsker du at blive ConnectPartner?
Det koster kun 1.500 kr. ekskl. moms.
Så kontakt redaktør Klaus Thodsen
via e-mail klaus@marketconnect.dk