ServiceNow-huset Adeno, der startede for knap to år siden, er vokset til 20 medarbejdere og slår nu dørene op i Odense.
Det danske ServiceNow-specialiserede firma, Adeno, har netop offentliggjort sit årsregnskab for 2023 – pg det viser bla. en tocifret millionomsætning og sorte tal på bundlinjen.
Adeno blev grundlagt i 2022 af et team af ServiceNow-eksperter fra virksomheder som A.P. Møller – Mærsk, KPMG, Pandora og BusinessNow.
Ifølge CEO og partner Charlie Rødgaard skyldes den positive udvikling blandt andet virksomhedens fokus på erfarne lokale konsulenter og en nytænkning af den traditionelle konsulentstruktur.
“Vi ser væksten som et resultat af vores lokale tilgang og vores evne til at udfordre den traditionelle konsulentmodel,” siger han.
Mens større konsulenthuse ofte prioriterer kontrol og standardisering, lægger Adeno vægt på frihed, faglighed og fællesskab. Dette værdisæt tiltrækker top-eksperter og muliggør en høj kvalitet af løsninger, hvilket er afgørende i et konkurrencepræget marked.
I 2022 opnåede Adeno en bruttofortjeneste på 4,6 millioner kroner og et resultat før skat på omkring 1,3 millioner kroner. For 2023 har virksomheden opnået en bruttoomsætning på over 12,5 millioner kroner og et resultat før skat på 1,7 millioner kroner.
Som en del af sin ekspansionsstrategi har Adeno åbnet sit tredje kontor på to år, denne gang i Odense S. Dette træk sigter mod at styrke virksomhedens tilstedeværelse og kundeservice lokalt.
“Åbningen af det nye kontor i Odense markerer en vigtig milepæl i vores udvikling og understreger vores engagement i at være tæt på vores kunder. Vi forventer, at det nye kontor vil skabe tættere relationer til vores regionale partnere og kunder,” siger han.

