Et år med masser af vækst giver nu mod på mere hos arkitektvirksomheden, AART. Nu har man udvidet med to stærke profiler.
Ambitionerne er store hos AART, der satser på at blive intet mindre end Skandinaviens mest betydningsfulde arkitektvirksomhed og mest meningsfulde arkitekturarbejdsplads. Og til det mål skal man bruge de rette mennesker i virksomheden.
Netop derfor startede Anne Aksglæde Stahl pr. 1 september i en nyoprettet stilling som CMO i AART. Anne kommer fra en stilling som kommunikationsdirektør i Sweco og hun skal bistå den øvrige ledelse i AART i den fortsatte udvikling og positionering.
Det samme gælder CPO Gitte Myrup Andersen, som har været i AART siden 2017, og som også er indtrådt i koncernledelsen.
”AART er vokset hastigt, særligt inden for det sidste år med opkøbet af Mangor & Nagel – en del af AART – i Danmark, ligesom vi har vækstet i både Oslo og Stockholm, hvor vi for nylig er flyttet til nye og større kontorer. Anne og Gitte tilfører stærke kompetencer inden for organisation, kultur, kommunikation og strategi, og vi ser en stor styrke i en koncernledelse med en bred faglig palette og et større strategisk fokus,” siger Torben Skovbjerg Larsen, CEO og stiftende partner i AART.
Gitte Myrup Andersen har gennem de seneste fem år været en del af AART, hvor hun har stået i spidsen for udviklingen af den meningsfulde arkitekturarbejdsplads med fokus på rekruttering, fastholdesesinitiativer, kompetence- og lederudvikling. Gitte er tidligere HR-chef i Schmidt Hammer Lassen Architects og HR Partner og konsulent i TDC og Human House.
Anne Aksglæde Stahl har flere års erfaring i krydsfeltet mellem kommunikation og marketing i byggebranchen – senest som kommunikationsdirektør og medlem af landeledelsen i Sweco, hvor hun bl.a. har spillet en afgørende rolle i integrationen og rebranding af Årstiderne Arkitekter og Kant arkitekter i Sweco Architects.

