En nyunderskrevet aftale mellem Bologi Gruppen og Agilic skal være med til at sikre personlig data, og give brugerne en bedre kundeoplevelse.
Med over 1,3 millioner brugere på tværs af deres websteder og over 75.000 app-brugere hver måned, er Boliga en af de store spillere på det danske boligmarked, og det sætter i sagens natur særdeles store krav til databeskyttelse og kundeoplevelser.
Og netop data er noget af det, man ligger inde med i meget stor stil hos Boliga, som følge af de mange brugere, der dagligt og ugenligt lægger vejen forbi deres forskellige platforme Med en ny aftale med marketingvirksomheden, Agilic, håber man at kunne bruge al denne data bedre og mere kundeorienteret i fremtiden.
“Boliga.dk er go-to-destinationen for de fleste, hvis ikke alle, købere og sælgere på et tidspunkt i købs- eller salgsrejsen. Vi er glade for at hjælpe Boliga med at levere en endnu stærkere kundeoplevelse og hjælpe med at lette processen for millioner af brugere hvert år,” siger Agillics CCO, Bo Sannung, i en pressemeddelelse.
Boliga-koncernen har valgt Agillic til at hjælpe med at levere på visionen og omsætte potentialet til forretningsmæssige resultater.
“Et hjem er højst sandsynligt det største personlige aktiv, de fleste af os har. Derfor er det meget vigtigt for os altid at forbedre brugeroplevelsen, og gøre køb og salg så gennemsigtigt og uafhængigt informeret som muligt. Agillic vil give os mulighed for at aktivere alle vores data og skabe mere personlige kundeoplevelser og udforske forretningspotentialet,” siger Boliga Gruppens marketing- og kommunikationschef, Thomas Sønderstrup.
Skal din virksomhed på MarketConnect?
Vil du have din virksomheds kontaktoplysninger på MarketConnects artikler, så potentielle kunder hurtigt kan få fat i jer?
Ønsker du kontaktoplysninger på en artikel om din virksomhed?
Ønsker du at annoncere?
Ønsker du at blive ConnectPartner?
Så kontakt redaktør Klaus Thodsen:
E-mail: klaus@marketconnect.dk