Den danske Digital Asset Management (DAM) SaaS-virksomhed, Digizuite, har været på en solid vækstrejse gennem flere år, og nu gør de klar til at indtage endnu et kontinent med sin første australske kunde.
Med hovedkvarter i Odense og kunder over hele Europa og Nordamerika, har Digizuite allerede bredt sig godt ud over verdenskortet. Men nu kan man også krydse Australien af som et nyt land og et nyt kontinent, hvor virksomheden har kunder.
Baseret i Sydney er denne nye Digizuite kunde en forsknings- og udviklingsorganisation, der arbejder for at modernisere og optimere Australiens gartneri-industri gennem strategiske investeringer.
Den australsk-baserede organisation vil benytte flere af Digizuite’s integrationer og derved gøre distributionen af indhold strømlinet og meget mere effektivt. Det drejer sig om integrationen til Optimizely, Microsoft Office og Adobe Creative Cloud samt den sociale medieplatform HootSuite.
“Mens vores ekspansionsstrategi stadig er fokuseret på at udvide vores kundebaser i Europa og Nordamerika, er vi begejstrede for at have hentet vores første kunde i Asien-Stillehavsområdet,” siger Digizuite’s CEO Kim Wolters.
Mens Digizuite’s vækst fortsat er solidt forankret i Europa og Nordamerika, ser ledelsen frem til at pleje Digizuite’s tilstedeværelse på et nyt kontinent.
“Den første kunde på et nyt marked er altid den sværeste at sikre, så denne udvikling vil åbne så mange nye muligheder for Digizuite. Vi forventer i sidste ende at have et stort netværk af glade APAC-kunder.”

